Scout-In
Let op: Deze activiteit heeft in het verleden plaats gevonden.
Beste Leiding, Bestuur, Klimstam en Ondersteuning,
Zoals de meeste van jullie weten is het dit jaar weer tijd voor de Scout-In. Dit jaar wordt deze van 18 t/m 20 September gehouden op het nieuwe labelterrein van Scouting Nederland in Zeewolde.
Wat is Scout-In:
Scout-In is het tweejaarlijkse terugkerende festival voor alle leidinggevenden, kaderleden, vrijwilligers en roverscouts van Scoutinggroepen en regio's uit heel Nederland! Een weekend lang vormt Scout-In hét platform voor het uitwisselen van ideeën, ervaringen, nieuwe tips, trucs en tools om het Scoutingspel voor jeugdleden nóg leuker en beter te maken. Daarnaast is Scout-In natuurlijk het festival waar je geniet van gezelligheid, muziek, entertainment, actie en fun! Samen met duizenden andere scouts maken we er tenslotte een fantastisch feest van. Meer info vind je op: https://scout-in.scouting.nl/
Wil je mee?
Wil je mee als Wielewaallid dan kan dat natuurlijk. De kosten zijn 65 euro voor het hele weekend (exclusief fourage, vervoer enz. enz.) maar kan 6 euro goedkoper als we voor de zomerkampperiode (4 juli 2015) hebben ingeschreven.
Opgeven kun je hieronder in het opgave formulier. Ik zal dan de inschrijving voor jullie bij Scouting Nederland verzorgen. Ik schrijf je pas in wanneer ik je betaling heb ontvangen op de groepsrekening. Wanneer je voor 1 juli € 59.- hebt overgemaakt dan profiteer je van de vroegboekkorting, daarna zal er € 65,- gevraagd worden. Je kunt dit bedrag overmaken op de groepsrekening: NL02RABO0123120276 tnv Scouting Wielewaal Eindhoven, o.v.v. Scout-in en je naam. Graag hoor ik voor 15 augustus wie er allemaal mee gaan zodat we zaken kunnen gaan regelen.
Fakkeloptocht
Zoals jullie aan de datum hierboven zien start de Scout-In op vrijdag 18 September. Dit is tegelijk met het fakkeldefilé waar we niet onderuit komen. De mogelijkheid is om later naar Scout-in te gaan of vervanging te regelen voor je i.o.m. je speltak. Hou hier wel rekening mee en sluit dit goed kort.
Dit was voorlopig de informatie van mij. Zijn er mensen die zich willen opwerpen om de organisatie omtrent fourage, vervoer etc te regelen dan hoor ik dat graag.
Ralph